Често Задавани Въпроси

Доставки и куриери


1. Как се осъществява доставката?

За извършването на доставките Gizmo.bg ползва услугите на куриерска фирма Еконт.

2. Има ли цена за доставка и в какъв размер е тя?

Цената за доставка е фиксирана и е в размер на 6.25 лв. за цялата страна. При поръчка на стойност над 150.00 лв. не се начиславя цена за доставка, независимо от населеното място и избрания доставчик. При поръчки надвишаващи общо тегло от 20 кг. се начислява допълнителна такса.

3. Имам ли опция за преглед преди заплащането на пратката?

Да, всяка пратка се изпраща с опция за преглед преди да бъде заплатена.

4. Мога ли да получа пратката в точно определен час?

Нямаме възможност за фискиране на точно определен час за доставка до получател. При желание за уговорка с куриера, можете да се свържете с куриерската фирма, която изпълнява Вашата доставка.

Поръчки и ваучери


1. Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице (фирма), как да постъпя?

Ако след регистрация сте установили, че въведените данни не са коректни (Име на фирмата, ЕИК, адрес или МОЛ) и желаете да се променят по някакъв начин, е необходимо да се свържете с нас своевременно на посочените телефони и e-mail адреси за връзка.

2. Как да използвам получен Промо код?

За да използвате Вашия Промо код е необходимо да го въведете във кошницата Ви при правенето на поръчка.

3. Системата не отчита въведения Промо код?

Ако сте получили ваучер или промо код, трябва да пороверите дали сте спазили условията за ползването им (срок на валидност и продукти, за които може да се използва), които могат да бъдат открити на получения имейл или в правилника на съответната действаща кампания, от коятосте го получили. Ако въпреки изпълнението на условията за прилагане на ваучер, все още не се отразява в поръчката Ви, моля, свържете се с нас на посочения имейл hello@gizmo.bg или на телефон 0886 357 371.

4. Мога ли да откажа поръчка?

Всяка направена поръчка може да бъде отказана, но е препоръчително това да бъде извършено възможно най-скоро след нейното заявяване. Нашият екип работи експедитивно и обработва голяма част от поръчките още на същия ден от регистрирането им и затова е важно да заявите отказ своевременно като направите това през ващия профил в сайта.

5. Мога ли да направя промени по поръчката?

Поръчката Ви се приема автоматично в нашата система и в тази на куриерската фирма веднага след заявяването и в Gizmo.bg. Поради това, промени по нея ще забавят процеса по обработването и изпращането и не са препоръчителни. Ако все пак желаете да коригирате Вашата поръчка, моля, свържете се с наш представителн възможно най-скоро след заявяването и.

6. Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка и да проверя къде се намира тя?

След успешно направена поръчка ще получите потвърдителен email, в който ще откриете номера на Вашата пратка и куриерската фирма, с която ще бъде изпратена. Чрез този номер ще можете да проследите нейния статус.

7. Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка и да проверя къде се намира тя?

След успешно направена поръчка ще получите потвърдителен email, в който ще откриете номера на Вашата пратка и куриерската фирма, с която ще бъде изпратена. Чрез този номер ще можете да проследите нейния статус.

Връщане и гаранция


1. Имам ли възможност да върна закупен продукт?

Можете да върнете закупен от нас продукт в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването му. Връщането може да бъде осъществено, ако продуктът е в състоянието, в което е получен, в това число оригинална опаковка и всички съпътстващи го аксесоари (ако има такива).

2. Имат ли предлаганите продукти търговска гаранция?

Всички предлагани електроуреди от Gizmo.bg имат търговска гаранция за срок от 24 месеца, с излючение на смарт часовници, смарт гривни, детски смарт часовници, безжични слушалки, за които се предлага пълна 12 месеца гаранция.

3. В кои случаи Gizmo.bg има право да откаже гаранция?

Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията в инструкциите за употреба, гаранцията и техническите характеристики на стоката. Гаранцията на продуктите не покрива общи износване, случайни повреди или щети, причинени от неправилната употреба на продукта. Силно препоръчваме да прочетете внимателно инструкциите за експлоатация, за да гарантирате правилната употреба на уреда през целия период на ползване. Обърнете внимание, че 24-месечният гаранционен срок не се подновява при доставката на заменения продукт. 2-годишният период важи от доставката на първоначалния продукт.

4. Получих продукта с дефект, липсващ аксесоар или функционална част?

В този случай можете да откажете да приемете продукта още при предоставянето му от куриера. Ако сте пропуснали да разгледате подробно вече закупения продукт и октриете някакво несъответствие, трябва да се свържете с нас на посочените контакти, за да Ви информираме за процедурата по привеждане на стоката в съответствие.

5. За чия сметка за транспортните разходи при връщане на продукт?

В случаите, когато полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя. В обратния случай, когато продуктът е с наличен дефект или цялостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.) транспортните разходи за за сметка на Gizmo.bg. Когато клиентът желае да смени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.

6. Как да върна продукт?

7. В какъв срок мога да очаквам възстановяването на сумата, заплатена за даден продукт?

Gizmo.bg ще Ви възстанови заплатена сума за даден продукт не по-късно от 15 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад.

error: Съдържанието е защитено!