Често Задавани Въпроси
Доставки и куриери
1. Как се осъществява доставката?
За извършването на доставките Gizmo.bg ползва услугите на куриерска фирма Еконт.
2. Има ли цена за доставка и в какъв размер е тя?
Цената за доставка не е фиксирана и зависи от цената и теглото на продукта. Ако Вашата поръчка е на стойност над 150 лв., то доставката до офис на Еконт ще бъде безплатна за Вас. При поръчки надвишаващи общо тегло от 1 кг. се начислява допълнителна такса.
3. Имам ли опция за преглед преди заплащането на пратката?
Да, всяка пратка се изпраща с опция за преглед преди да бъде заплатена.
4. Мога ли да получа пратката в точно определен час?
Нямаме възможност за фиксиране на точно определен час за доставка до получател. При желание за уговорка с куриера, можете да се свържете с куриерската фирма, която изпълнява Вашата доставка.
Поръчки и ваучери
1. Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице (фирма), как да постъпя?
2. Как да използвам получен Промо код?
За да използвате Вашия Промо код е необходимо да го въведете във кошницата Ви при правенето на поръчка.
3. Системата не отчита въведения Промо код?
4. Мога ли да откажа поръчка?
5. Мога ли да направя промени по поръчката?
6. Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка и да проверя къде се намира тя?
7. Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка и да проверя къде се намира тя?
Връщане и гаранция
1. Имам ли възможност да върна закупен продукт?
2. Имат ли предлаганите продукти търговска гаранция?
3. В кои случаи Gizmo.bg има право да откаже гаранция?
4. Получих продукта с дефект, липсващ аксесоар или функционална част?
5. За чия сметка за транспортните разходи при връщане на продукт?
6. Как да върна продукт?
7. В какъв срок мога да очаквам възстановяването на сумата, заплатена за даден продукт?
Gizmo.bg ще Ви възстанови заплатена сума за даден продукт не по-късно от 15 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад.